معیار های دومین اتوریتی و پیج اتوریتی

 

معیار های دومین اتوریتی و پیج اتوریتی

این هفته می خواهیم در مورد معیار های دومین اتوریتی و پیج اتوریتی صحبت کنیم! همانطور که شنیده اید Moz ابزار بررسی لینک و بک لینک به نام Open Site Explorer را راه اندازی کرده است و بدین صورت معیار های جدید دومین اتوریتی و پیج اتوریتی به وجود آمده اند. اکنون ما می خواهیم شما را در مورد اینکه این معیار ها چه هستند و چگونه می توان از آنها استفاده کرد, صحبت کنیم.

domain-page-authority-compa

در بخش اول, Will و Rand در مورد نحوه ی استفاده از این معیار ها و تاثیر آنها در صفحه, دومین صحبت می کنند و هم چنین به شما توضیح می دهند که چرا این معیار ها بهتر از معیار های دیگری که در گذشته از آنها استفاده می کردید, می توانند رتبه ی شما را تخمین بزنند.

 

در بخش دوم, در مورد معیار های دومین اتوریتی و پیج اتوریتی صحبت می کنند : چگونه این معیار ها ساخته شده اند, چگونه با نتایج اصلی جستجو مقایسه می شوند, چرا معیار های دومین اتوریتی و پیج اتوریتی در طول زمان تغییر می کنند و جزئیات زیادی در این مورد به شما ارائه خواهند داد که به شما کمک می کند بهتر با کار دومین اتوریتی و پیج اتوریتی آشنا شوید.

 

 

بخش اول :

بخش دوم :

 

 

این معیار ها اکنون محبوبیت خوبی میان افرادی که از  Open Site Explorerاستفاده می کنند, دارند.

 

mozbar

اگر سوالی در مورد دومین اتوریتی و پیج اتوریتی دارید, می توانید همین جا مطرح کنید. ما سعی داریم تا می توانیم شما را با این معیار ها آشنا کنیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید از این معیار ها استفاده کنید.

چگونه از معیار های پیج اتوریتی میتوان استفاده کرد, چگونه از معیار های دومین اتوریتی میتوان استفاده کرد, معیار های دومین اتوریتی و پیج اتوریتی, معیارهای سنجش پیج اتوریتی, معیارهای سنجش دومین اتوریتی,