چگونه غذای گیاهی بخوریم در حالی که بقیه ی اعضای خانواده گوشت خوار هستند

 

چگونه غذای گیاهی بخوریم در حالی که بقیه ی اعضای خانواده گوشت خوار هستند

گیاهخوار بودن در یک خانواده گوشتخوار می تواند دشوار باشد اما امکان پذیر است. به کمک مراحل زیر شما می توانید راحت تر رژیم خود را حفظ کنید  و از آن لذت ببرید.

 

مراحل :

 

  1. در مورد دلایلی که می خواهید گیاهخوار شوید با خانواده ی خود صحبت کنید. آنها به انگیزه و تصمیم قاطع شما برای رفاه حیوانات، غذا خوردن سالم یا هر دلیلی که ممکن است داشته باشید, احترام خواهند گذاشت.
  2. در مورد شرایط گیاه خواری خود, خانواده را آموزش دهید. به فروشگاه مواد غذایی بروید و برخی از جایگزین های گوشت را بررسی کنید. موارد مختلف زیادی پیدا خواهید کرد که شاید قبلا اسم آنها را نیز نشنیده باشید.
  3. یک لیست از اقلامی که باید از فروشگاه مواد غذایی خریداری کنید, تهیه کنید. لیستی از غذا هایی که گیاهخوار ها به عنوان غذای اصلی مصرف می کنند و برای اعضای خانواده نیز غذای جانبی محسوب می شود, تهیه کنید.

غذای گیاهی

  1. در رستوران ها به دنبال غذا های گیاهی باشید. قطعا در برخی رستوران ها غذا های متنوع زیادی برای افراد گیاهخوار آماده شده است. هم چنین می توانید از انواع دسر ها و سالاد ها و سوپ ها استفاده کنید. برخی از اغذیه ای ها برای افراد گیاهخوار یک نوع غذای جدا آماده می کنند. همیشه از مدیر رستوران, پیش خدمت یا حسابدار رستوران بپرسید که آیا رستوران آنها غذایی برای افراد گیاهخوار دارد یا خیر.

 

  1. غذاهای مورد نظر خود را پیدا کنید. غذا هایی درست کنید که در آنها از گوشت سفید و قرمز استفاده نشود اما اعضای خانواده نیز بتوانند از آن بخورند. درست کردن پیتزا با موادی که می توانید بخورید جالب و لذت بخش است. سوپ نیز غذایی است که بیشتر افراد از جمله گیاهخواران می توانند از آن استفاده کنند, هم چنین درست کردن این غذا نیز کار آسانی است. کلم بروکلی و پنیر, سوپ سبزیجات و عدسی نیز غذا هایی هستند که همه افراد آنها را دوست دارند و گیاهخواران نیز می توانند از آن استفاده کنند. سالاد های میوه نیز گزینه ی خوبی برای افراد گیاهخوار است. اگر اعضای خانواده ی شما واقعا مصرف گوشت را مهم می دانندع همیشه می توانید گوشت را به صورت جداگانه آماده کنید تا هر کسی هنگام خوردن غذا به دلخواه گوشت بخورد.

غذای گیاهخواران

  1. به کسی که در حال آشپزی است, پیشنهاد کمک دهید. برای خودتان به فروشگاه غذایی بروید و خرید کنید. می توانید غذای مخصوص خود را آماده کنید و بین نیاز های خود و گیاهخوار بودن تعادل برقرار کنید. برای غذا های مخصوص به خودتان یک قسمت جدا در یخچال داشته باشید, با این کار اگر بخواهید میان وعده ای مصرف کنید, غذای شما آماده است. حتی اگر آشپزی بلد نباشید می توانید از کسی که در خانه ی شما آشپزی می کند کمک بگیرید. قطعا تشویق می شوید و پیشنهاد خوبی می گیرید. لیستی از غذا هایی که می توانید بخورید, بنویسید و روی در یخچال نصب کنید. با این کار به اعضای خانواده هنگام درست کردن غذا یاد آوری می کنید که نمی توانید گوشت بخورید.

 

  1. با اعضای خانواده ی خود در مورد کنار گذاشتن گوشت به عنوان یک روز استراحت صحبت کنید. می توانید در این روز از سویا استفاده کنید. در این روز می توانید با آرامش از غذایی که برای همه آماده شده است استفاده کنید و لذت ببرید.

 

  1. دستور پخت هایی را پیدا کنید که همگی می توانند از آنها استفاده کنند و لذت ببرند. اگر در دستور پخت از گوشت استفاده شده است, می توانید از جایگزین گوشت استفاده کنید. در اضافه کردن چاشنی بسیار دقت کنید و بعد از درست کردن غذا نظرات افراد خانواده را بپرسید.
چگونه غذای گیاهی بخوریم, چگونه گیاهخوار شویم, خام گیاهخواری, راه های گیاه خواری, رژیم گیاه خواری, غذاهای گیاه خواران, گیاه خواران, گیاه خواری,